Harapan Baru Untuk Pesakit Gout…

“Berikut Adalah Cara 100% Semula Jadi untuk Neutralkan Asid Urik (Yang Menyebabkan Sakit Gout Anda) Dalam Masa Kurang Daripada 3 Minggu TANPA Sebarang Ubat Kimia Atau Pembedahan Yang Bahaya!”

Kisah Hidup Pesakit Gout Di Klinik XYZ…

Pesakit Gout:

“Dok, kenapa masalah gout saya tidak putus dan masih serang saya walaupun saya sudah habis makan ubat-ubat yang Dok bagi tu?”
Dok:
“Ohhh… Anda perlu tahu bahawa Gout ini tidak boleh disembuhkan dan ia merupakan suatu penyakit yang anda terpaksa hidup bersama buat selama-lamanya. Ubat-ubat yang saya bagi tu cuma untuk mengawal sakit dan bengkak gout sahaja.”
Pesakit Gout:
“Maksun Dok adalah saya terpaksa jumpa Dok setiap bulan untuk mendapatkan ubat-ubat pengawal tu?”
Dok:
“Mmmm… Begantunglah, kalau kamu sakit setiap bulan, maka kami jumpa setiap bulan lah.”
Pesakit Gout:
“Apa!? Maksudnya setiap bulan saya terpaksa datang untuk dapatkan ubat atau suntikan yang mahal tu sungguhpun ia terbukti tidak boleh menyembuhkan masalah gout saya?”
Dok:
“Mmm… Nampaknya ia merupakan satu-satunya cara yang ada pada kamu”
Pesakit Gout:
“… … …”

Hakikatnya… Anda rasa Pakar XYZ akan rekomenkan cara (jika dia tahu) yang boleh sembuhkan sakit Gout anda? Tentunya TIDAK! Dia akan hilang satu “sumber pendapatan” jika dia tolong anda telah membasmi masalah Gout. Anda tidak sakit, anda tidak perlu beli ubat dan dia tidak dapat mengaut keuntungan daripada anda lagi. Logik?

Baca ini… anda boleh terus mengambil ubat-ubat yang Mungkin Berbahaya kepada badan anda dan diseksa oleh kesan sampingan ubat-ubat ini buat seumur hidup. Tetapi… Adakah itu merupakan satu-satunya pilihan yang anda boleh buat?

Kesihatan Anda merupakan Aset yang Paling Berharga kepada anda, ia merupakan ASAS kepada hidup yang berkualiti. Anda masih mempunyai banyak tahun untuk hidup… Adakah anda mahu mengumpul racun daripada Ubat-ubat tersebut untuk berdekad-dekad?

Cuba fikirkan apakah masalah-masalah yang mungkin dibawa oleh bahan kimia sintetik ini terhadap badan anda. Satu perkara yang tentu adalah… Ia akan merupakan satu siri kesan sampingan yang berlarutan buat jangka masa yang Paaanjang.

TETAPI! Sekarang anda telah terjumpa MineralCas Jinliyuan dan anda telah diberi satu pilihan – Satu Pilihan Alternatif yang SEMULAJADI dan Satu Peluang untuk Bebas Daripada Gout buat SELAMA-LAMANYA…

Peringkat-peringkat Perkembangan Gout Yang Sungguh Menyedihkan…


Peringkat Pertama:
Darah Yang Pekat, Gelap, dan Mengalir Dengan Perlahan

Darah Pekat

 Peringkat Kedua: Kerap Rasa Letih dan Lesu. Kualiti Tidur Yang Tidak Bagus.

Mengantuk

Peringkat Ketiga: Lemah Tenaga Batin atau Mati Pucuk. Persembahan Tidak Tahan Lama

Lemah Tenaga Batin

Peringkat Keempat: Serangan Gout pada Ibu Jari Kaki atau Buku Lali

Kaki Bengkat

Peringkat Kelima: Serangan Gout Mula Merebak ke Lutut dan Tangan

Gout Di Tangan

Peringkat Keenam: Jari-jari Mula Mengeras dan Bengkok

Jari Bengkok

Peringkat Ketujuh: Tofi Mula Menonjol Di Permukaan Kulit atau Bintik-bintik Kutikel Halus Muncul Di Sekeliling Cubing Telinga

Tophi Gout

Peringkat Kelapan: Masalah Buah Pinggang, Pertumbuhan Batu Karang, Tekanan Darah Tinggi, dan lain-lain Penyakit Sekunder.

Buah Pinggang Rosak

Peringkat Kesembilan: Peringkat Terakhir?

Habis

Jika Gout Boleh Dijangka (Predictable), Jadi Memang Terdapat Satu Pattern atau Akar Umbi yang Boleh Dikesan.

Maksudnya… Gout Boleh Dihapuskan!!!

Semakin Awal Anda Mengambil Tindakan, Semakin Cepat Ia Disembuhkan. Jangan Tangguhkan Sampai Peringkat Yang Terakhir, Masa Tu Mungkin Terlambat Sudah…

Jangan Menjadikan Gout Ini Masalah Yang Kompleks!

Memulihkan gout adalah SANGAT MUDAH! Jika anda faham tentang akar umbi penyakit ini. Penyakit gout ini berasal daripada satu dan HANYA SATU punca, iaitu kandungan Asid Urik (Uric Acid) yang Tinggi!

Satu-satunya cara yang paling berkesan dalam penyingkiran asid urik di dalam badan adalah dengan meminum Air Alkali Ionik yang mempunyai nilai pH tinggi yang boleh neutralkan sisa-sisa toksik berasid di dalam badan anda, termasuk Asid Urik yang menyebabkan masalah gout.

Ramai pesakit gout cuba sedaya upaya untuk mengawal cara pemakanan harian mereka untuk mengelakkan serangan gout yang Sungguh Menyakitkan! Ini tak boleh makan, itu tak boleh makan. Amalan ini hanya akan menimbulkan tekanan jiwa dan mental yang membebankan diri anda dan keluarga anda.

Anda patut bersyukur kerana bernasib baik dapat dilahir pada zaman yang aman damai ini yang dipenuhi dengan pelbagai peluang untuk menikmati hidup. Malahan, apa kata kalau hantu gout tu tiba-tiba menyerang anda apabila anda tengah melancong, shopping dan makan angin bersama keluarga anda? Sudah tentu ia akan menghancurkan kebahagiaan dan kegembiraan anda bersama keluarga tersayang anda.

Adakah Anda Perlu Hidup Begitu SUSAH?

Berikut adalah fakta yang sangat ringkas dan jelas, 70% daripada badan anda adalah terdiri daripada AIR! Anda membazirkan banyak masa dan tenaga menghafal apa makanan yang tak boleh makan, tetapi pernahkan anda meluangkan sedikit masa untuk belajar apa air yang patut dielakkan?

Anda mungkin tahu bahawa terdapat pelbagai jenis air yang berada di pasaran, seperti Air Mineral, Air Suling, Air R.O., Air Aura, dan macam-macam lagi… Tetapi, adakah anda ketahui yang mana satunya adalah Berasid (TERUK untuk gout), Neutral atau Beralkali?

Air bukannya sekadar H2O sahaja… Khasnya dalam keadaan anda sekarang, anda amat perlu minum Air Alkali Ionik yang boleh melarut dan neutralkan asid urik yang terdapat di dalam badan anda.

Penyelesaiannya adalah…

Mineral Aktif MineralCas Jinliyuan

  • MineralCas Jinliyuan merupakan ekstrak mineral semulajadi daripada unsur-unsur semula jadi dari laut iaitu Cengkerang Tiram, dan Mutiarayang telah diproses dengan Bio-Teknologi Nano. Kaedah ekstrak tersebut telah dipatenkan (patent) oleh pencipta Jepun.
  • Ia dikategorikan sebagai Supplement Kesihatan dan bukannya ubat.
  • Terdapat 60 kapsul di dalam setiap kotak MineralCas Jinliyuan. Harga tetap pasaran untuk satu kotak adalah RM180.
  • Setiap Kapsul (380mg) MineralCas Jinliyuan boleh mengaktifkan 3 ~ 5 Liter air minuman biasa menjadi air bercas electron tinggi (antioksida), beralkali tinggi, dan kelompok molekul besaiz halus.
  • Demi kesihatan badan yang optimum, anda dinasihat supaya minum 2.5 Liter Air Aktif Jinliyuan setiap hari untuk meneutralkan toksik berasid dalam badan.
  • Anda akan rasa kagum dengan keajaiban Air Aktif Jinliyuan dalam memulihkan keadaan badan anda daripada yang Berasid kepada yang Beralkali.

 Keajaiban Air MineralCas Jinliyuan

Air Jinliyuan yang telah diaktifkan mempunyai sifat-sifat aktif yang sungguh bermanfaat kepada kesihatan dan juga kegunaan harian, ia boleh ditunjukkan melalui uji kaji berikut:

Sifat Pelarutan Yang Sangat Tinggi

Cara: Masukkan sedikit daun teh Jasmin kering ke dalam gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dan satu gelas lagi yang mengandungi air biasa.

Keputusan: Dapat dilihat dengan jelas gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dapat melarutkan unsur teh dengan cepat. Ini menunjukkan Air Jinliyuan adalah mudah diserap dan juga mudah disingkirkan oleh badan. Ia boleh mempercepatkan proses penyerapan nutrien dan penyingkiran toksik beracun.


 Mengekal Kesegaran Sayur-Sayuran

Cara: Masukkan dua campak sayur masing-masing ke dalam gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dan satu gelas lagi yang mengandungi air biasa dan dibiarkan untuk beberapa jam di bilik dengan suhu biasa.

Keputusan: Sayur yang direndam di dalam gelas yang mengandungi Air Jinliyuan adalah lebih segar dan penuh. Rasa sayur yang telah direndam dalam Air Jinliyuan adalah lebih sedap dan manis. Terdapat rasa ‘crunchy’ apabila digigit.


Penyingkiran Toksik Kimia Dalam Daging

Cara: Masukkan potongan daging masing-masing ke dalam gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dan satu gelas lagi yang mengandungi air biasa dan dibiarkan untuk beberapa jam di bilik dengan suhu biasa.

Keputusan: Gelas Air Jinliyuan yang mengandungi daging adalah nampak lebih keruh dan kotor. Ini adalah kerana unsur alkali MineralCas Jinliyuan boleh meneutralkan toksik (suntikan hormon kimia, ubat pemangkin pertumbuhan) yang terdapat di dalam sel-sel daging zaman moden.


Mengekalkan Kecantikan Bunga

Cara: Masukkan dua campak bunga masing-masing ke dalam gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dan satu gelas lagi yang mengandungi air biasa dan perhatikan perubahan dalam beberapa hari.

Keputusan: Bunga yang direndam di dalam gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dapat mengekalkan kesegaran dan kecantikannya lebih lama. Konsep yang sama turut berlaku kepada mereka yang kerap minum Air Jinliyuan. Jika anda ingin mengekalkan keserian atau ‘kekuatan’ anda, sila amalkan tabiat meminum air sihat dengan kerap.


Sifat Anti-Karat (Anti-oksida)

Cara: Masukkan bilangan paku besi yang sama masing-masing ke dalam gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dan satu gelas lagi yang mengandungi air biasa dan perhatikan perubahan dalam beberapa hari.

Keputusan: Paku besi yang direndamkan di dalam Air Biasa berkarat dengan lebih cepat berbanding dengan paku besi yang direndamkan dalam Air Jinliyuan.

Proses pengkaratan adalah serupa dengan proses manusia menjadi tua. Sifat Anti-oksida Air Jinliyuan boleh melambatkan proses pengoksidaan yang terdapat di dalam sel-sel badan kita.


Uji Kaji Reputan Telur

Cara: Pecahkan dan masukkan dua biji telur mentah masing-masing ke dalam gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dan satu gelas lagi yang mengandungi air biasa dan perhatikan perubahan dalam beberapa hari.

Keputusan: Kuning telur yang berada di dalam air biasa akan pecah dan menghasilkan bau yang busuk dalam masa 2 – 3 hari. Manakala telur yang berada di dalam Air Jinliyuan boleh tahan sehingga 7 – 10 hari sebelum mula rosak.

Sel-sel badan kita adalah seperti telur. Sel-sel badan adalah lebih mudah menjadi tua (reput) dalam keadaan yang berasid, manakala keadaan yang beralkali dan anti-oksida dapat melambatkan proses penuaan.


Sifat Konduksi yang Bagus

Cara: JANGAN melakukan ujikaji ini di rumah, ia hanya boleh dikendalikan di dalam makmal yang selamat.

Keputusan: Uji kaji ini menunjukkan Air Jinliyuan mempunyai kekondusian elektrik yang bagus ekoran daripada kandungan ion mineral aktif.

Organ-organ di dalam badan manusia memerlukan keseimbangan elektrostatik untuk berfungsi dalam keadaan yang optimum. Khasnya sistem saraf kita yang memerlukan impuls elektrik halus untuk penghantaran mesej. Ini menerangkan kenapa mereka yang minum air Jinliyuan rasa lebih segar dan bertenaga.


Semua Uji Kaji Di Atas Adalah 100% Benar Dan Berasaskan Fakta Sains Yang Kukuh!

Jika anda meragu-ragu tetang kesahihan uji kaji tersebut, anda boleh ulanginya di rumah sendiri dengan unsur Jinliyuan yand dibeli. Begitu juga dengan daun teh, sayur, bunga, daging dan paku yang dibeli oleh anda sendiri.

Apa yang penting adalah manfaat terhadap badan yang dibawa oleh Air Jinliyuan. Ia hanya boleh dirasai oleh diri anda sendiri.


Testimoni Sebenar

Sejak pengenalan mineral alkali aktif ini di Malaysia, sudah beratusan pesakit gout yang telah kami bantu, berikut merupakan maklum balas yang telah diterima daripada pesakit-pesakit Gout yang telah minum air alkali Jinliyuan!!! Semua testimoni ini adalah daripada pesakit Gout yang SEBENAR.

“Bacaan Uric Acid dalam darah saya turun daripada 600 lebih ke 300 lebih dalam SATU bulan sahaja!” – En. Aliffin, Perak
“Selepas mula minum air Jinliyuan, ‘persembahan’ batin saya telah bertambah kuat sampai isteri menanya sama ada saya telah mengambil Viagra atau Tongkat Ali! Kini saya rasa badan saya sudah ringan dan bertenaga.” – En. D, Miri
“”I kena gout sejak 1992, byk ubat dah saya cuba. Tak tahu berapa puluh ribu i belanja. So dgn air MineralCas Jinliyuan, betul2 mujarab. Baik sangatlah! sesiapa nak cuba, mana tahu kot sesuai.” – Haji Md. Jusoh, Terengganu
“Insya Allah! Ada perkembangan yang agak baik, sekarang saya maintain minum sekurang-kurang 2 liter air MineralCas Jinliyuan setiap hari…” – En. Azman, Sugani Buloh
“Saya merupakan seorang pesakit gout. 2 bulan yang lepas saya terasa sakit yang sengsara di kaki saya. Sangat sakit! Saya dah cuba macam-macam ubat untuk menghilangkan sakit yang teruk ni daripada badan saya, tetapi gagal. Saya membaca banyak artikel mengenai gout dan saya terjumpa RawatanGout.com, saya mencadangkan saudara/i baca ini sebelum membeli produk ini. Bagi saya, duit anda boleh cari, tetapi kaki dan badan yang disayang bukannya boleh dicari atau dibeli di mana-mana. Saya pernah pergi jumpa doktor-doktor (5 klinik yang lain), tetapi masih tidak dapat penyelesaiannya, penyakit ini masih terdapat di dalam kaki saya. Sangat sakit!!! Saya cuba menghubungi orang yang mengasaskan RawatanGout ni, lelaki ini dengan ikhlasnya membantu saya hilangkan penyakit ini daripada badan saya. Sekarang, saya boleh makan apa-apa saja yang saya suka, tetapi pada masa yang sama saya menjaga kesihatan saya dan saya dapat kurangkan berat badan saya sebanyak 5 KG dalam masa 1 bulan!!! Ia memang berbaloi untuk mencuba produk ini, saudara/i akan dapatkan hidup anda kembali!” – En. Khalid, Kuantan

Berikut merupakan laporan Ujian Darah PathLab Seorang Dato’ (nama disulitkan) yang sedang mengamalkan tabiat meminum air MineralCas Jinliyuan sejak beberapa tahun yang lepas.

Ujian Darah Pada Tahun 2005

Ujian Darah 2005

Ujian Darah Pada Tahun 2008

Ujian Darah 2008

Ujian Darah Pada Tahun 2009

Ujian Darah 2009

Ujian Darah Pada Tahun 2011

Ujian Darah 2011

Semua laporan di atas adalah 100% sahih dan benar.

 Air Alkali MineralCas Jinliyuan

Kini, Anda Boleh Perolehi Air Alkali Ionik yang terbukti berkesan dalam meneutralkan toksik berasid dalam badan anda pada harga RM0.60 per 1000ml (1 Liter)!

Murah! Bersih! Selamat! Dijamin Berkesan!


Maklumat PENTING!

Mineral aktif MineralCas Jinliyuan adalah produk kesihatan yang telah memperolehi kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Setiap kotak MineralCas mempunyai Sticker Berkilau PDBCKAD yang bernombor siri seperti berikut:

Setiap kotak mempunyai nombor siri yang berlainan dan kami akan simpan rekod pelanggan yang membeli MineralCas Jinliyuan tersebut. Langkah ini adalah demi mengelakkan produk tiruan yang palsu dan ini adalah penting untuk menjamin keselamatan pengguna.

Pastikan anda membeli mineral aktif MineralCas Jinliyuan daripada wakil jualan sah MineralCas Jinliyuan Enterprise yang disenaraikan di dalam laman web ini.

Di belakang setiap kotak MineralCas Jinliyuan mempunyai cetakan Nombor Kelulusan KKM iaituMAL10070620TC bersama Batch No., Tarikh Penghasilan dan Tarikh Luput.

 

Anda boleh mengenalpasti kesahihan produk MineralCas Jinliyuan melalui laman web rasmi Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK), Kementerian Kesihatan Malaysia. Berikut merupakan keputusan yang anda bakal lihat:

Seperti yang dapat dilihat, ramuan utama MineralCas Jinliyuan adalah terdiri daripada:

1.) Concha Ostrea GigasTiram (Cengkerang)

2.) Margarita Pteria MartensiiMutiara


Kalau bacaan Asid Urik anda tidak turun selepas habis mengambil satu kotak MineralCas Jinliyuan, kami akan bayar balik Sepenuhnya jumlah yang telah anda bayar!

Jangan Tangguhkan Sehingga Buah Pinggang Anda Rosak! Kalau sudah sampai peringkat itu, Air Jinliyuan pun tidak boleh selamatkan anda.

Untuk penerangan produk dan kesihatan yang lebih lanjut, sila hubungi:

Yee

Pakar Naturopathy : En. Hemen Ee
No. Telefon : 012 – 266 9103

Segala pembelian perlu melalui En. Azrai, beliau tinggal di Kajang dan dia boleh buat penghantaran COD sekitar Bangi hingga Putrajaya sahaja. Untuk pelanggan dari negeri lain, anda boleh buat pembelian secara Online dengan bantuan arahan berikut.

Eksekutif Pemasaran : En. Azrai bin Abdul Aziz
No. Telefon : 019 – 250 9334
Maybank Akaun : 1644 1803 3047

 Cara Pembelian

Segala pembelian adalah secara ‘Online’, anda perlu bank-in atau transfer bayaran sebanyak RM180 (kos kiriman PosLaju adalah Percuma) dan saya akan kirim produk tersebut selepas bayaran dikenalpasti. Sila rujuk langkah-langkah berikut mengenai cara pembayaran.

Bank-In Secara Tunai atau ‘Online Bank Transfer’.

Sila bank-in RM180 kepada akaun Maybank:

1644 1803 3047    (En. Azrai bin Abdul Aziz)

Selepas pembayaran telah dibuat, sila hantar satu SMS dengan format berikut ke

019 – 250 9334.

<NAMA><NO. IC><TARIKH & MASA BANK-IN><NAMAN BANK> <ALAMAT KIRIMAN>

Biasanya, En. Azrai akan balas satu SMS selepas menerima SMS Order dan pengesahan bank-in. Jika saya tidak membalas SMS Order anda dalam masa 3 jam, sila buat panggilan terus kepada En. Azrai untuk mengenalpasti. Ini adalah kerana kadangkala terdapat kegagalan rangkaian handphone yang menganggu penerimaan SMS. Sekian, terima kasih

PosLaju

Jujur. Ikhlas. Demi Kesihatan Bersama.

Kepuasan 100% Dijamin

Sekiranya dalam tempoh 3 bulan anda tidak puas hati dengan keberkesanan Air yang diaktifkan oleh MineralCas Jinliyuan, sila hubungi kami dan kami sudi pulangkan bayaran yang telah anda buat dengan SEPENUHnya. Jadi, kami telah tanggung segala risiko dari segi kewangan.

Walaupun kami mempunyai banyak testimoni-testimoni positif daripada pelanggan setia yang telah cuba MineralCas Jinliyuan. Kami tetap percaya bahawa testimoni yang paling mengyakinkan adalah testimoni daripada diri anda, sebab itulah kami sudi tawarkan “Money Back Guarantee”. Tak cuba, tak tahu.

Kepuasan Dijamin